Kızlar şuan boyum 1.48 kilom 38 ve kendimi çok güçsüz hissediyorum artık oğlumu kaldırmakta bile güçlük çekiyorum yorgun bitkin hissediyorum herkesin çok zayıf oldğumu söylemesi dalga geçmesi artık piskokojik olarakta çöktüm napıcağımı bilmiyorum Dahiliyeye gittim tahlil verdim vitamin değerlerime bakacaklar sonra diyetisyene göndercek inşallah işe yarar varmı bildiğiniz yöntemler bunu yaşayan biri