Denizmert Oğlum doğalı 3 ay oldu ve doğduğu günden beri hırıltısı var arada bi boğazında balgam varmış gibi yapışıyor doktor öksürmüyorsa sorun olmaz dedi ama ben yinede tecrübeli annelere sormak istedim
Deletedmom12 Denizmert öksürme yoksa ciğerleri temizdir bizim doktorumuz da dün öyle söyledi, soğuk algınlığı için şurup yazdı umarım hırıltısı geçer bizim de. Geçmiş olsun çok.
Denizmert Esrdmrkl1907 ekimde doğdu oğlum anlam veremediğim bir hırıltı yahu ara sıra geliyor ama çok rahatsız ediyor onu inşallah zamanla geçer canım
Esrdmrkl1907 Denizmert İnşallahhh canım hepimizinki iyileşir şu kışı hayırlısıyla atlatalım da geçecek bu günler benim bu üçüncü bebek ☺️ Geçecek yani ölmez sağ kalırsak Allah ın izniyle
Denizmert Deletedmom12 öksürme yok canım ama bazenleri o kadar çok hırıltısı oluyorki nefes alamıyor gibi geliyor bana
Talhaninannesi Denizmert inşallah canım bu konuda çok doktora gittim her gelen aaa hastamı diye diye kafayı taktirdilar her doktorumda normal dedi yaşına kadar sürebilir problem yok dedi canım