busraozturk_11 ElMevamom valla öyle canım alt 2 dişimiz çıktı baya baya üstleri bekliyoruz şimdi genetik dedi doktorumuz birde emzik kullanmadıysa normal dedi ben çok çektim tam rahatladım dedim üst dişler kaşınmaya başladı 2 gecedir saat 4 de çığlık atarak uyanıyor söylemesi ayıp gögüslerim haşamat oldu kaşındıkça emmek istiyor Allah kolaylık versin her bebiş inşallah
ElMevamom busraozturk_11 allah kolaylık versin canım bizim daha var sanırım ama gece çığlık atarak kötü bisey olmuş gibi ağlayarak kalkıyor bazen korkuyorum bir bakıyorum sadece ağlıyo
ElMevamom busraozturk_11 size bireye soracağım gün yakın olduğundan sanırım öyle hatırlıyorum 3 ay 22 günlük kızım 3 4 gündür ne doğru düzgün emiyo ne bisey yapiyo anlamıyorum ben ne yapabilirim ya saatlerce emmeden yatıp uyuduğu oluyo neden böyle ki :(
Bugra_0705 Mayis_prensesi aynı durumdayız 5 ay 5 günlük üstelik prematüre bebeğim erken doğdu diş yerleri kızarık ve beyazımsı eli devamlı ağzında salya akıyor sürekli kolyeyi aldım sakin huzursuz değil iyi
busraozturk_11 Mayis_prensesi geçecek inşallah sağ salim şu dönemi de atlatırsak bizden iyisi yok darısı anne bebelerin başına inşallah
busraozturk_11 ElMevamom canım ben diş dolayısıyla meme reddi yaşadım emmesi için belden üstüm çıplak bir şekilde emzirdim onun haricinde 1 çay kaşığı tatlı su verdim ağrısı varsa alsın ağzı tatlansın da emsin diye işe yaradı dene istersen işe yarar inşallah
Ddanne Mayis_prensesi Bizimde 4 ay 20 günlük çıkmıştı ilk iki dişimiz 😂 ilk çocuğumda 11 aylıkken ilk dişi çıkmıştı ☺️
Mayis_prensesi Ddanne sizin de erken çıkmış kız bebekler daha erken çıkarıyormuş sanırım öyle diyorlar