sariKizim_akKizim Kızlar sezaryen yerim halaa tam iyileşmedi 7. Ayımdayım bu kremleri arkadaşlardan duydum bilgim yoktu. Şimdi kullanmaya başlasam işe yarar mı acaba ? Benim gibi sonradan krem kullanan var mı ?
iremceren sariKizim_akKizim dermatix kullandım ama doktor ameliyattan 15 gün sonra başla demişti sonradan bilgim yok :(
sariKizim_akKizim iremceren üüff ben devlete gittim diye mi bu ilgisizlik illa özele mi gidelim 🤦🏻♀️ Bu doktorlar niye böyle ya amann . Tekrar 2. Bebeği düşünüyorum korkumdan erteliyorum sürekli dikiş patlar vs diye
iremceren sariKizim_akKizim tam iyileşmedi yazmışsın, şikayetin mi var iz mi var? Bende 7 ay oldu doğım yapalı 🌸