Hvvhzl
[bilinmeyen] Günün belli saatlerinde 1-2 saat çalıştırıp kapatıyorum
Esrdmrkl1907
[bilinmeyen]
24 saat çalıştırıyorum çünkü petekler hemen kurutuyo havayı maalesef
Aliim
[bilinmeyen] ben de uyumadan önce çalıştırıyordm
Fakat makina yıl oğluma dönük yapmıyordum kapıya doğru yapıyordum yanlışmis
Bebeğine doğru yapmam lazımmış .
Öyle yapıyorum iki gündür sanki daha az tıkanıyor ama 1 saat falan değil.
20 dk açıyorum bize yetiyor.
Bende doğru yapıyorumdr Umarım.,😇
Deletedmom13
[bilinmeyen] ben aldim yerleri islak gibi yapiyordu sabaha kadar acik kalınca.
Pek sevmedim o yüzden şimdi kullanmıyorum ortmenim.
Deletedmom13
[bilinmeyen] anlıyorum bal
Nicemother
[bilinmeyen] ben ilk hastaneden geldiğimiz gün kullandım baktım plastik kokuyor kullanmadım bir daha Peteğin üstüne bol bol su koyuyorum 4 kase falan...
Hvvhzl
[bilinmeyen] yatmadan önce çalıştırıyorum bir de gece beslenmesinde biraz daha