Kızım 7 ay 13 günlük 2 gündür kakasını yaparken ağlıyor ve afedersiniz küçük parça katı yapıyor .. biraz da pişik olmuş. 1 çay kaşığı zeytinyağ içirdim armut yediriyorum 2 gündür popolin pişik kremi sürüyorum birde. Başka pişik kremi önerir misiniz? Ve kakasını yaparken bu kadar ağlamasının başka nedeni var mıdır ? 😔