ikiKudurukAnnesi 1 aylık aşınızı ne zaman oldunuz ? 1 ay 5 günlük olduk ama doktor ayağını kırdığı için hala aşımızı olamadık geç olmanın bir zararı var mıdır acaba ?
Atlas2020 ikiKudurukAnnesi saglık ocagında yaptırabilirsin bende 1 ay 5 günlükken yaptırmıştım ilk aşı dogumda yapılan aşının 2nci dozu canım gec kalmanın bi sakıncası yok demişti hemşire bana
Atlas2020 ikiKudurukAnnesi ilk ay aşısının gecikmesinde bi sorun yok demişti hemşire sen yinede bi ara sor istersen canım