Serapalptekin Ek-istanbul bende öle düşünüyorum eski zamanın çocukları sapasağlam sağlıklı şimdiki çocuklar hastaneden çıkmıyorlar hep bir sorun bende bugün bir çay kaşığı ucunu batırarak verdim siverekte yedi maşallah doktora söyleyeceğim 2 gün sonra kontrolde
Serapalptekin Ek-istanbul 4 aylık 😂 maşallah zayıf kilolu bir bebek değil ama çok iştahlı bende denemek için 4+ mama aldım çok azcik yedirdim dayanamadim😂😂😂
Serapalptekin Ek-istanbul ilk kez dün akşam 3 kere mama yapmak için kalkmadım 😂 inşallah severler böylede yerler canım
Hunilianne Tek porsiyonunda 13 gr şeker olan bir mamayı nasıl minicik bebeklerinize veriyorsunuz aklım almıyor.