Zeynepmesut Kızlar oğlum 4 aylık saçı dökülüyordu ama bi kaç tel bugün çarşafında bayağ bi saç vardı normal mi sizce ?
Alyammmm Zeynepmesut bebegim iki aylık ve bayagı saclı dogdu benimde kızımın sacları dökülmeye başladı ve ilk anne saçı dökülür diyorlar normalmiş yani
Merveedd Zeynepmesut başlık bence bebeğinin saçı dökülmeyen var mı olmalıydı🥰 çünkü tüm bebeklerin saçı dökülüyor malesef😭
Deletedmom12 Zeynepmesut çoğu bebeğin dökülüyor aslında, dert edilecek bir mesele değil bence... hatta yeni Doğum yapmış annelerin de dökülüyor bende aynı sorunu yaşadım kızım da ve kendimde...
Denizkokulum Benim bebeğimde 2.5 aylık saçlarının önü döküldü arkaları da daha yeni yeni dökülmeye başladı☺️