Deletedmom513 aptamilin gaz için olan maması var onuda deneyin kızım ilk 6 ay aptamil içti hiçbir sorun yaşamadım ama gaz olayı zaten 1 ay dolunca başlıyor ne yaparsan yap o gaz oluyor malesef gaz damlası kullanabilirsin
Esranur MevaNur3 bende bebelac kullaniyordum bugun sma optipro aldim ilk defa kullandim az once verdim ama mamanin ustinde alerjik uyarisi vermis bisey olurmu diye korkuyorum sizde alerjik oldumu
MevaNur3 Esranur sıkıntı olmadı kuzum sadece gaz yaptı ve çok zor kaka yapıyordu gerçi bu mamadada zor kaka yapıyor inanılmaz ıkınıyor
Esranur MevaNur3 normalde beni emiyo ama bazen emmek istemiyo 1 kere falan veriyorum bebelac cok gaz yapiyodu sma yida bugun aldim az once icirdim bisey olmaz insallah daha 3 aylik