Zeynepmesut ben çok yakından deneyimledim, tam bir sosyal medya ve whatsapp doktoru. Asla samimi değil. Bizi ikinci ayda menenjit aşısına başlattı, en çok dozu olan marka ile, sırf kliniğine bağlamak için yaptığını düşünüyorum. Sonra zaten bir süre sonra tavrını samimi bulmayınca bıraktık. Çok endişelendiriyor bir de aileyi, iç rahatlatan bir tavrı yok. Bebeğim 3-4 aylıktı, kusuyordu mesela, sürekli muayeneye çağırıyordu. Halbuki en olağan şey, bir süre sonra mide kapakçıkları olgunlaşınca düzeliyor. Zaten sosyal medyada da sürekli reklam yapan bir tip şu an. Önermem.