reynwoman Ben de bu konuya takilmistim, gecen doktora sordum. 4.aya kadar nörolojik olarak bekledigimiz tek gelisme kafasini tutmasi, dedi. Benimki de 2 aylik oldu bugun :) Bir seyler titamiyor henuz. Kafasini kaldiriyor bayadir zaten sizinki de kaldiriyormus. Odadan cikarken arkamdan bakiyot kapiya kadar, aguluyor. Agu, aa, uu , ehh gibi sesler :) konusunca dinliyor, bazenbkarsilik veriyor gibi. Bazen hiç ilgilenmiyor gerci sma yine de dinliyor baya. 🌺🙋🏻♀️