Herbokalog 3.5 aylık bebeğim var kızlar hırıltı ve öksürük var balgamı geçmiyor bı türlü iyi geldiğini duydum faydasını görürmuyum varsa kullanan yazsın lutfennn 😘
1prensesannesi Herbokalog 6ayliktan itibaren kullanıldığı için almadım 3.aydayiz hala serum fizyolojik kullanıyorum