Zeyneppp3 Merhaba anneler,15 aylık bebeğime malesef epilepsi dendi uzun süren dalmaları ve eeg sonucunda..böyle evladı olan anneler nasıl geçiyo hayatınız bizi nasıl bir hayat bekliyor çok üzülüyorum
_milena Zeyneppp3 Benim kızımın da bir kontrolü daha var. Epilepsi teşhisi koyulursa diye sürekli araştırdım.radyasyon telefon telsiz vs. Hiç bişey bulunduğu odada olmayacak eğer öyleyse demişti doktoru
Balbocegi Zeyneppp3 benim kuzenimin çocuğuna da bu teşhis konmuştu. Ankarada bir Prof.a takipliler. Şimdi ilacı falan kestiler. Hiçbir sıkıntısı yok şükür. Hem beslenmesine hem de uyku saatlerine çook dikkat ettiler
Elf112 Zeyneppp3 merhaba öncelikle rabbim size bol sabır ve güç versin şifa yollasın minik bebeğinize. Hangi şehirdesiniz eğer istanbuldaysanız sadece bu epilepsi alanında prof olan bir doktor önerebilirim kendisi 1 numaradır yeğenim gidiyor ona.. Başakşehir çam ve sakura da doktor ihsan kafadar..
Zeyneppp3 Aysem-5 sağolun,önüne eğilip daldı 1 dakika kadar bir akşamda on defa oldu eeg çekilincede bozukluk olduğu fark edildi
Aysem-5 Zeyneppp3 benim oğlan da öyle oldu bı kaç defa sonra doktora götürdük uykusu geliyor direniyor uyumaya ondan dedi şükür
Zeyneppp3 Balbocegi inşallah bizimde geçer ama doktor epilepsinin birçok tipi olduğunu ama bizimkinin kalıcı olabileceğini söyledi
Aysem-5 Zeyneppp3 gece dil ısırma dalma çok oluyor çok sıcakta stresli ortamda kalmasın nöbetleri arttırır
Aysem-5 Aysem-5 epilepsi azalır veya çoğalır nöbetleri geçmemiş bende ilk bilmiyordum azalınca nöbetleri normal bir insandan farkı yok hiç üzülme
Yagmur46 Zeyneppp3 küçüklüğümde ben de gecirmisim epilepsi, erken fark edildiği için tedavi başarılı olmuş ve doktor zamanla silinir vücuttan demiş, şimdi çok şükür hiç bir sıkıntım yok canım korkma canım, Rabb’im şifasını versin inşallah 🤲
mthnzbyd Zeyneppp3 Merhabalar bebeğinizin durumu nasıl geçti mi epilepsi acaba geçtiyse neler önerirsiniz?