InancDemir20 Bizdede aynı valla evde tek olunca mecburen bırakıp işlerimi yapıyorum hemen.. 2 aylık benim oğlumda sıkılıp mırıldanana kadar anakucağında bırakıyorum anakucağına asılı oyuncaklarla oyalanıyo ara sıra yanına gidip konusuyorum, müzik dinletiyorum, kitap aldım oğluma resimlerine bakıyo bende uydurarak uzun uzun anlatıyorum konuşmaya bayılıyo çünkü 😅uykusu gelince uyutma faslı uzun sürüyo zaten gündüz uykumuz çok az bizim o yüzden çok zor iş yapıyorum😬