Ebrulig hanımlar yanlış yapiyosunuz. Sütünüzün yetmediğini düşünmeyin mama başlarsanız bu sütünüzü azaltacak. Zamanla hiç emmedigini hep mama verdiğinizi göreceksiniz. Pişman olursunuz. Memede süt üretimi bitmez. 3 aya kadar bebekler sürekli sürekli emmek isterler bu onların rahatlama şekildir çok zor biliyorum ben memede tutarak yemek yiyebilirdim ancak hep memedeydi hep. Sonra üstüne sagdifin sütü içer veya mamayı ver ve uyur sen doymadigini düşünürsün aslında kan şekeri yukselir ve uykuya dalar. Anne sütü mamaya göre çabuk sindirilir sürekli aç gibi gelir size bebek. Bu coook normal bir süreçtir. Mama vereyim derseniz sonu yok bi bakmışsınız artık hiç emmiyordur. Cisli bezleri varsa kilo alimi devam ediyorsa mamaya başlamayın maddi manevi zorluyor insanı.