Meralmirayy Kızlar evliliğimin ilk ayı hamile kaldım 40 ımın içinde adet oldum 3 aylık bebeğim var düzenli adet oluyorum arkadaşlarım 5 6 ay adet olmuyorlar ben niye oldum sütümde var emziriyorumda benim gibi olan var mı
Elf112 Meralmirayy bende doğum yaptıgım 3 ay sonra adet gördüm valla bazen diyorum keske biraz daha uzun sürseydi vallahi sancılarm karın ağrım zaten Bi türlü bitmedi
Meralmirayy Tosbigim gene 3 ay sonra olmussun benim 40dan sonra oluyorum düzenli bide hiç değişmemiş hala çok ağrıyor karnım😟
Kuroneko 42.gun regl oldum 9 aydir her ay duzenli olurum. Bunyeden bunyeye degisiyor o kötü bir durum değil
Meralmirayy Kuroneko nefret ediyorum adetten valla çok ağrılı oluyor benim ağrı kesici iğnesiz dayanamıyorum ama emziriyorum Parol hiç fayda etmiyo
emel_89 Bende kırkımın cıkmasına son bir hafta kala adet oldum sonra bir ay sonra geldi ve zaman zaman lekelenmelerim oluyo