Aknmsr 2 yaz önce 9 aylıkken temmuz ayında saçları çok uzamıştı ve eşit uzunlukta değildiler bebek saçı olduğundan hem de terletiyorsu oğlumu.Uykudan uyanıyordu filan. İlk traş olarak hepsi bir uzasın diye sıfır yaptırdık.Bu geçtiğimiz yaza kadar uzadılar eşit boy oldu 😂 lüle lüleydi kuzum.Tabi yaz vakti gene kuruması,terlemesi oluyordu. 19-20 aylıkken normal modelli traş yaptırdık.Şuan 2 yaş doğum gününe 2 hafta kaldı, traş olunca çok büyüdüydü gözüme 🙈