Funfuuu Merhaba kizlar 20 aylik kizim ise baslamadan once krese vermeden once yani oyun gruplariyla alistirmak istiyorum .Daha once giden var mi tecrube edinen varsa aydinlatabilir mi? Memnun kaldiniz mi oneribileceğiniz nereler var?
Funfuuu GUBILIK kac aylik ben bir kac yer aradim behcesehir tarafinda haftada bir saat dediler sizin ki cokmus ne guzel deneyimlerinizi paylasirsaniz sevinirim merak eden cok burda😁
GUBILIK Pamugunannesi net bilmiyorum ama alisma suresince yaninda olacagimizi biliyorum. bu hafta detaylari ogrenecegiz biz de
Nurdanalkanozkan GUBILIK hm biz 18 aylığız bende düşünüyorum açıkcası nasıl ilerler süreç bilmiyorum ama oğlum çok sıkıldığı için düşünüyorum
GUBILIK Funfuuu kaya millenium is merkezini biliyor musunuz, beykent girisinde. Onun arka kisminda kaliyor. keza buralarda adim atsak kres zaten :) baslayalim bakalim , paylasirim tabi. Yazarsiniz bana , unuturum cunku 🙈
GUBILIK Nurdanalkanozkan biz de o aylarda baayacaktik, dr tavsiye etmisti. Bakiniyorduk lakin pandemi basladi. Erteledik. ben cok iyi gelecegini dusunuyorum acikcasi. akran gormeden evde zor is
Nurdanalkanozkan GUBILIK haklısınız bende aynı şekilde düşünüyorum akran ile oynaması vakit geçirmesi şart gerçekten alışması nasıl olur bilemiyorum ilk zamanlar zor olur sanırım
GUBILIK Nurdanalkanozkan elbet olur ama sonraki guzellikler icin biraz zorlanmak sart :) tam destek , full destek 😁👍🏻
Nurdanalkanozkan GUBILIK bende görüştüm bugün oğlum için haftanın 3 günü düşünüyorum 11-12.30 saatleri arası olduğunu söylediler grup açılınca haber vericeklermiş hayırlısı bakalım beklemedeyim şu an 😊
Funfuuu Nurdanalkanozkan sizin baktiginiz yer nerdeydi saatleri iyiymis bir de fiyat bilgisi verdiler mi?
GUBILIK Nurdanalkanozkan bizdekinde halihazirda 2 tane 2 yas bebesi varmis. Arkadasim ile benimkiyle 4 olacaklar. Normalde siniflar 3 kisiymis
Nurdanalkanozkan Funfuuu Darıca’da benim baktığım yer Haftanın 3 günü düşünürseniz eğer günlüğü 25 TL Haftanın 5 günü düşünürseniz günlüğü 20 TL