Annnisshhh Doğum yapalı iki ay oldu hala bacaklarım ağrıyor yere oturunca zor kalkıyorum sabah uyandığımda bacaklarım spor yapmış gibi böyle olan var mı normal mi kızlar
Ayvaaaaa Annnisshhh evet canım ben yaşadım doktor bu süreçte normal dedi, ama ağrı devam ederde kesilmezse doktora gitmeni öneririm. Benim ağrım 2 ay sürdü neredeyse
Sebnemhzl Annnisshhh benim ilk zamanlar çok fazlaydı ama şuan 8 ay olmasına rağmen hala ara ara devam ediyor ilaç içmeden geçmiyor hatta içmek istemediğim için de mahvoluyorum