Ebrarr iki_tospik_annesiii 😅😅ben minyon eşim baya uzun kızım da uzun olursa aralarında küçücük kalacam 😂
iki_tospik_annesiii Asfnannesi biliyorum ama ara ara birşeyler taddırıyorum. Hanım efendiler biraz fazla abarttı
Bebegimyagmur iki_tospik_annesiii 6500 kilo . Sizinkinin kilosu iyi hatta fazla bile danino niye veriyorsunuz . Çok bişey vermek istiyorsanız evde kendiniz yoğurt mayalayip meyveyle tatlandirarak verebilirsiniz . Herhalde siz kolaya kaçmak istiyorsunuz
Bebegimyagmur Bahargrbz bu ay doktora değilde saglikocagina gittik 300gram almış. Az almış dediler .valla benim çocuğum iştahlı değil zorla veriyorum sütü bide aşırı hareketli .ben biliyorum zaten kilosunun az olduğunu yapabileceğim bişey yok .
MeryemDuru iki_tospik_annesiii rabbim bizede nasip edermi acaba su kilo almayi 6 aylık 6.800 😪 Maşallah bu arada.
Brna-34 iki_tospik_annesiii doktor gayet iyi oldugunu söyledi az bulsaydım eger kilosunu ek gıdaya geçin dicektim dedi ama gecmeye gerek olmadigini söyledi 6. Ayinda gecersin dedi 5 ay 5 günlüğüz 3kilo 130 gram doğmuştu sadece anne sütü aliyor
iki_tospik_annesiii Brna-34 anladım cnm hayrlısı olsun o zmn. Bizimde ilk dogdugunda 3200. Şimdi maşallahı war walla. Bizde en son aşıya 14 eylülde gittik 9kilo 500 dü şimdi 11 kilonun üstünde. Ek gıdaya geçince nasıl olur bilemiyorm
nurrraksakal marifetmiş gibi övünüyorsun gerçekten bu kadar cahil olunmamalı biri danino verir biri bebe bisküvisi verir 😠
iki_tospik_annesiii Brna-34 en son gittiğimizde anne sütü alıyorsa sorun yoktur dedi cnm. Amin cümlemizin 🤲
bluekoala iki_tospik_annesiii benım bebeğim 4.ay 65cmdi 9.bucuk kiloydu sımdı 5.aydayız bilmiyorum 🤷🏻♀️ 10bucuktur büyük ihtimal her ay bir kilo alıyor çünkü 🥰sadece anne sütüyse bısey yapmana gerek yok yürüyünce o kilolar kalmaz😋
iki_tospik_annesiii bluekoala herkes öyle diyor cnm yürüyünce kalmaz. Diş çıkartınca kalmaz faln diye 😊 ama bizim diş çıkarttı daha çok aldı 😂😂