seydaac Smrk 24.ayını bitirdikten sonra bıraktık. İştahsızlık ve gece uyku sorunu vardı. Uykusu sorunu çözüldü ama iştahsızlık pek düzelmedi.
tubbaaa Smrk 11 aylıkken dişleri çıkıyordu emmedi benim de azalıyordu zaten eskisi gibi gelmiyordu bıraktı oda sonra sütüm çekildi kendisi. Emmeyi bırkaınca gece uykularımız uzadı
OMG5860 Smrk 22 ay da bıraktık daha yeni üstelik ama yavaş yavaş düzenimiz oluşuyor sanırım eskiye göre daha az uyanıp daha uzun uyuyo en azından bende gündüzleri yemek yemeyip sadece emmek isteyince karar verdim ve atlattık çok şükür
Gyyildiz 21 aylıkken bıraktık😊 iştah ve gece uykusu düzensizliği yaşıyordu ikisi de çözüldü çok şükür🙈
Sarezgi @Gyyildiz gerçekten gece uykusu düzeldi mi ya bizde 16 aylık olucaz bende meme yüzünden gece uykusu sorunu çektiğimizi düşünüyorum bizimde bıraktığımızda düzelir inşallah😔
Gyyildiz Sarezgi evet kesinlikle düzeldi tok uyuduğu zaman hiç uyanmadığı dahi oluyor sadece memeyle uyumaya alışık olduğu için uykuya geçiş zor oluyor saat 12 gibi uyuya kalıyor bizi şuan üzen tek durum bu öğle uykusu uyumadığı zamanlar 10 oluyor tabi bu saat
Gyyildiz Smrk aktardan sabır taşı diye bir ürün aldım siyah kokulu bir ürün onu ıslatıp göğsüme sürdüm kokusu hoşuna gitmedi bıraktı
Sarezgi @Smrk büyük ihtimal sorun meme çok anneden duydum bunu kesince düzeliyor fakat kessem gece ne vericem sanırım su veriyorlar memeden keserken
seydaac Smrk benim kızım da öyle sürekli ağzındaydı meme, yanlışlıkla düşürse uyanırdı. Şuan 27 aylık bazen hala emiyim mi diye soruyor😁
Smrk Gyyildiz 17aylığız bakalım 2yaşına kadar emmesini istiyorum ama geceleri çok uykusuz kalıyorum ve iştahı hiç yok zor yediriyorum emmeye güveniyot hep
OMG5860 Smrk bende 2 yasa kadar hiç düşünmüyordum ama artık hiç oturamaz hale gelmiştim sürekli emmek istyordu ve yemek yemeyince de bianda karar verdim önce gündüz hiç vermedim uykuya geçişi kestim sonrada geceyi bıraktık çok şükür darısı size inşallah