Mucizem_0809 tubist bende uyuz oluyodum hatta bi ödevde eşimin parmağıyla yapmak zorundaydım 🤦🏻♀️ ama yapacak bişey yoktu ya bunu yenicez ya boşanıcaktık en azından ben böyle düşünüyodum hep huzursuzluk oluyodu kendimi eksik görüyordum
Ozgenur45 tubist canım ben yeni evliyken öyleydim 7 ay kadar sürdü dr gittim açıkcası bi işe yaramadı bende sonra kendi kendime yenmeye çalıştım İnan hep psikolojik ve başardım çok şükür artık öyle bir problemim kalmadı sana tek tavsiyem iyi bir psikiyatriste görün 💓
Symefe33 tubist tedavi olmadan çözüm bulamazsınız Ben 1 buçuk yıl çektim ve sonunda adana da kelebek kadın var ona gittim 1 günde hallettik tedavi mutlaka tedavi olun ben çok çektim
File351047 tubist İzmir’de zeynep saatli diye bir kadın doğum doktoru var ınstagramdan takip ediyorum ben baya vajinismus hastası var isterseniz takip edin belki faydası olur
DuyguDamla Mihtesemanne hayır zor değil isterse kendide aşabilir ben 3 yıllık evliyim ilk 1,5 yılı ilişkiye giremedik hiç bi şekilde hep araştırdım baktım durumumda yoktu doktora gitmeye çok azimli bi insanımdır kendi yöntemlerimle aştım internette bununla ilgili bilgi var bakılabilir aşılabilir
EDT tubist Arkadaşım bu durumu yaşamıştı ve Ankara da bir doktora gitmişti bi kaç boy çubuklar vermiş kendi kendine yapsın diye sonra tam gireceği an nefes al uzunca demiş valla benim bile bu nefes alma işi o kadar işime yaradı ki gerçekten giriş anı çok rahat oluyor
Hanifeikranur tubist yaşadım , kendi başıma internette baya araştırma yaparak yendim . Parmak egzersizi yaptım , senin üstte olduğun pozisyonlar da daha rahat oluyor acısız ve o an ıkın . Doğum yapar gibi ıkın işe yarayacaktır
asaf_3545 tubist Mine Genç diye kadın doğum uzmani var aynı zaman da hastalıkları ile de yaygın tv lere çıktı hemde ona bi bakın derim özel kliniği var ücrette yardımcı olur numarasını verebilirim izmirinde neresindesinz
Bugra_0705 tubist yani allahtan yardım dilerim size ne diyim ihtiyacınız olursa yardımcı olurum yine de yazarsınız zor bir durum allahım Şafi isminin yüzü suyu hürmetine kolaylık versin
OzgeKaratas20 Damla93 önce konusup en ince detayına kadar herseyi anlattı sonra nefes egzersizleri verdi nefes ve ıkınma ben ıkınmayı bilmiyormuşum orda farkettim :) zaten bizim kasılıp orayı duvar haline getirmemiz nefesimizi tutmamızla ilgili sanırım. Sonra kücük aparatlat var en incesiyle baslıyor nefesini tut ver nefesini tut ver derken orda duvar olmadığını bilinçaltına işliyorsun tabi bu arada doktor hep yanında sakin elimi tutup bana hep beni anladıgını söyleyip telkin etmişti
Tiredmomy tubist bende bir buçuk yıl uğraştım o illetle yaşamayan bilemez çok zor bi durum pisiklog vs ödevler ben yapmadım gittim ama faydasını görmedim kadın doğuma gittim en sonunda pozisyon değişikliği ve cesaret ile yendim
Aysun944 İzmirde Zeynep saatli diye bir doktor var bu konuda Harika bir kadın instagram adresinden bakın isterseniz çok memnun kalan insanlar var
Angel_45 Canım ben 6 ay yaşadım sonra baktım çok para beyinde biten olay çok zorladım kendimi olmadı eşimden bı hafta uzaklaştım annemlere gittim özlemek için bebekte istiyordum derken bı kayganlastirici vardı araştırıp bulmuştum hatırlamıyorum şuan onun sayesinde bide kesin karar verdim kendim uzak kalınca denedim çok kasiyodum sonra bir ara hiç beklemedigimiz bı an sanırım kafamı başka yere verdim olmuştu sırf bu yüzden normal doguramadim ama alttan kontrol ettiremeyecegim icin