Dygudfne Yasemin58 bizim gittiğimiz doktor ilk doz 3 buçuk aylığı geçmesin dedi 3 aylıkken vurdurduk 2. Dozu 4 aylıkken vurdurcaz dedi bugün olduk onuda 3. Doz içinde 5 aylıkken dedi. İlk dozla 2. Doz arasında 1 ay geçmesi gerekiyor dedi
Aynur83 Yasemin58 bazı drlar 3,5,7 aylarda yapılıyor diye biliyorum 2 çeşit rota aşısı oldugu için rotarix 2 doz rotateq 3 doz olarak uygulanıyor
Oslemosguu Yasemin58 yaptırdınız tarih bellidir yapan kişi ye sorun hesaplar 24 hafta gecmesi gerekiyor sanırım