tubist Diş olabilir benim kızım 11 aylıkken bi başladı saat başı uyanmaya ama sadece gece , gündüz uyuyordu 1 2 saat. Delirme eşiğine gelmiştim. 1 ay sürdü inanır mısınız. Sonra 11. Ayın sonu baktım alt dişlerini patlatmış. Ateşi olmadı çok tükürük fakan da olmamıştı ama acayip geceleri bilhassa huysuzluk ağlama ve saat başı uyanması olmuştu. Diştendi şimdi ikisini ptlattı uyuyor geceler 2 3 saatte bi yine uyanıyır ama o kızımın normal uykusuzluğundan. Ama sıklaştıysa diştir ya da başka bi sorunu olmuştur doktora gitmenizde fayda var.