Damladerin SevgiSungur sanırım ben b kere aptamil denemiştim 2-3 aylıkken bozuldu 2 kere attığım oldu bilmiyorum bide
ikos58 SevgiSungur bir hafta zor gidiyor bir kutu mama zaten 😁 keşke bir ay gitse de kalanını çöpe atsak 😁
Naztunc Aynen bende bilmiyordum mama ağzına kadar doluydu neredeyse ama araştırdım atılması gerekiyormuş