Ahimess ssevval normal kimi 7-8 ay sonra oluyor ama dikkat edin yine de siz ☺️ Şüpheniz varda test yapın ☺️ Belli olmaz böyle durumlarda
rabiaagenncc ssevval benimde 3 ay oldu bende görmedim bende korktum bakalım test alıp yapılan yoksa kafayı yicem
Xxxxxxxx ssevval sezeryandan sonra 6ay adet bozukluğu normal benimdeil ilk 4ay boyunca hiç durmadan adet olmuştum
Aysem-5 ssevval bı seneye kadar normal aslında her vücut bir değil ilk bebekde 4. Ayda 2. Bebekden sonra 3. Ayda adet oldum stres etkiliyor normal bir süreç rahat ol
Elf112 ssevval şubatta sezaryen oldum haziranda adet gördüm illaki göreceksin bişey olmaz tadını çıkar 😀😀😀
Nisam3553 ssevval Allah aşkına normal diyip de doktora gitmemezlik yapmayın. Burda bizi dinleyip 1-2 ay sonra gebe olduğunuzu öğrenirseniz napicaksiniz. Ya da rahim de bir sıkıntı varsa. Şahsen ben direk doktora gitmiştim ihmal etmeyin lütfen.
Drydnz12 ssevval ben doğumdan 6 ay sonra ilk defa adet gördüm canım. Emzirdiğimiz için normal olabilir yani