Peryy cok geçmiş olsun ,bebeginizi emzireceginiz zaman maske takin isterseniz. Opmeyin, çok temas etmeyin, bol bol emzirin birde.Bende çok fena grip olmuştum nasıl kızıma bulaşmadı çok şaşırmıştım. Sadece öpmedim, sarıldım, yine beraber uyuduk felan.Sizde dikkat edin, bulaşmaz inşallah