Merhaba benim de doğum sonrası doktorum duphalac dı galiba aldı bir şurup verdi emziren anneler içebiliyor. Kesinlikle kabız olma dikişler çok demişti bu şurubu içtim probiyotik kullandım ve meyve sebze lifli şeyleri bol tükettim. Ama doğumdan 1-3 ay sonra sürekli kabız kanama oldu. Doktora gittim makatta çatlak var kabızlığı gidermen lazım dedi. Sıcak suya oturma banyosu yap dedi yada en kötü her büyük tuvaletten sonra yada her duşta tam o kısma sıcak su tut duşta dedi. Birde yine o şuruptan verdi. Doğum yapalı hala tam geçmedi ama daha hafifledi.