TYE 2-3 aylik bebeklerde gec kaka cok sk gorulen klasik bir sorun cunku bagirsaklari gelisiyor ve artik ictigi sutu/suyu enzimleyebilmeye basliyor. Eskiden 1 gunde 5 kaka yaparken, simdi 5 gunde 1 kaka yapabiliyor bu cok normal, merak etmeyin zamanla duzene girecek. Sagdiginiz sute ya da mamaya soguk skm zyagi ekleyin 1 cay kasigi, yapar. Doktorumuz onu bile yapmamizi istememisti, sadece gaz masaji yapin ve rahatlatin, 10 gun sonra da olsa mutlaka yapar demisti, ben dayanamayip aralarda kacamak yapiyordum. Ama hic merak etmeyin, gececek.