minikoalam1 Arkadaşlar 26 günlük bebeğim var anne sütü ile besleniyoruz kakası sulu hardal sarısı renginde. Bazen yeşil sarı karışık renkte oluyor. Normal mi acaba tecrübeli anneler
Papatyaa_ minikoalam1 yenidoğan bebeklerin sulu kaka yapması çok normal çünkü sıvı tüketiyor . Eğer mama kullanıyorsanız kaka rengini hafif değiştiriyor olabilir. Olağan birler yok içiniz rahat olsun :)
Bugra2020 Hardal ve hatta pütürlü olur anne süyü aldıgı icin 🥰kakasında pütürlerde olutordu benimkinde
Bugra2020 minikoalam1 olabilir bazen benimkide sıvı oluyordu takip ediyordum ates vs varmı uzun mu ishal gibi 🌸saglıkla büyüsün meleğiniz