duygu00 Kızlar ne yapacağımı şaşırdım valla neden böyle emiyor onu da anlamadım. Süt yok zannediyordum ama gece dinlenip kalkınca süt oluyor ama yine hırçın emiyor. Şöyle kuzu gibi emen bir bebek olmadı. Böyle olanlar mı? Bir çözümü var mı bu durumun
duygu00 Mom9 ama doğduğundan beri hep öyle bi de silikonuç ile emziriyorum tazyikli olsa bile etkilemez diye düşünüyorum
Mom9 duygu00 tazyiklide hafif sıkıp fazlasını atın sonra emzirin. Doğduğundan beri öyleyse tazyiklidir sütünüz. Şimdiler de gazı da varsa hırslı hırslı emer benim kızımda öyleydi
bahar5858 Canım 8 aylık bebegim 8 aydır hiç dakkilarca emme gibi durumu olmadı hep Bi hırçınlık aglamalı emme yaşıyoruz alıştım ben emiyosa emiyor zorlanıyorum bu zamana kadarda gelişi çok iyi mamada almadan geldi ben çözüm bulamadım
duygu00 bahar5858 anladım ben bir sıkıntımız mı var diye düşünüyordum. Açıkçası süt mü yetmiyor acaba diye düşünüp duruyordum
bahar5858 duygu00 ben sütüm azaldıgını düşündüğüm zaman sütlü irmik helvası yaparım baya dolar gögüslerim deneyebilsin canım
Zeyzeyka duygu00 bende acaba sütüm mü yetmiyor diye düşünüyordum hep aklımda bebeğim aç mı acaba diyordum sütümü sağmayı denedim baktım gayette sütüm var, bi deneyin isterseniz