Nazlimom Kızlar bugün çalışmaya başladım. Öğretmenim. Bebeğim 3 buçuk aylık ve annem bakıyor. Süt sagip bıraktım ama annem aradı biberonu almıyor diliyle itiyor dedi.😭 Napabilirim çok çaresizim 😭
Vinividiviciii Nazlimom Daha ilk günü normal yavaş yavaş alışır biberonu beğenmemiş olabilir ☺️Kaşıkla besleyebilir alışana kadar
Nazlimom Vinividiviciii her zaman kullandığımız biberon avent. Daha önce meme mama birlikte veriyorduk çok güzel içiyordu. Şimdi içmemiş 🥺