Arko kremde cok faydalı. Ama tüp seklinde olanı. Benim bebegimde pişik olmustu ben careyi onda buldum. Denemenizi tavsiye ederim. Birde altını degistirdikten sonra ılık suyun içerisine biraz bebek yağı koyup onunla silerseniz oda cok rahatlatiyor. Bizede doktorumuz önermisti