Yigitahmedim Aysun944 evet bana doktorum da öyle demişti hatta bir kaç devlet hast. Doktorlara da sordum onlarda aynı cevabı verdi kalça için zararlı olduğundan 5 6 aydan once oturtmamaya çalışın denildi bazı doktorların 4. Ayda oturtabilirsin dediğini duyuyorum belki 10 tane özel devlet doktoruna danıştım bi tane bile denk gelmedim ben oturt diyene ilk oturtmakta da en fazla 5 dk demistiler (6.ay)
Mduygum Anaogul yaa hakikaten bu forum da ne cok herseyden bi’haber, hic bisi bilmedigi yetmiyomus gibi bi de kendiNi dahi bilmez insanlar Var sasiyorum sizlere ey insanoglu
Anaogul Mduygum sizin gibi bilmektense bilmemek daha iyidir eyy insanoğlu bide kalkıp böyle yapın demeniz müthiş bi bilgi kaynağı 👍
Mduygum Anaogul kibir insani distan dik Tutup icten yiyip bitiren en buyuk hastaliktir daha benim ne anlattigimi bile anlamadan abuk sabuk yorumlar yapip benim kullandigim kelimeleri kullanarak cevap yazan kelime dagarcigi bir kac kelimeden ibaret olan insana ne anlatsan bos anlamaz. yazik
Cihangiriinannesii Aysun944 1 2 dakikadan hiç bir şey olmaz. Doktorlar bile söylüyor her bebeğin gelişimi farklı eğer 4. Ayda bile oturmak için sinyal veriyorsa kısa süreli oturtabilirsiniz diye millet kendini çok bilmis sanıyor iste bosverin
Anaogul Mduygum ya sen neyden bahsediyosun boş konuşma boş edebiyatını kendine sakla senin bildi dağarcığın geniş te ne oldu kız bişey sormuş oturtma yada oturt dersin biter gider yok böyle genleştir hangi doktor söylüyor ellerini ayaklarını tutup genleştirin diye? Sevgili çok bilmiş
Seli_m Aysun944 bence herşeye çocuk kendi karar veriyor eğer oturtunca rahat değilse zaten kendini kaydırıyor, siz onu oturmaya zorlamıtorsunuz ki zaten, ben çok küçükken de hafif oturur gibi tutuyordum m kucağımda