asyasare Sidal kizim 7 aylikken yulaf ezmesini az suda haslayip icine 1 yumurta sarisi haslayip ezip koyuyordum. 1 kasikta pekmez atip yediriyordum. ayni sekilde pankek , mucver , peynirli omlet yaparak veriyordum. bu sekilde 1 yumurtayi bitirmis oluyordu. direk haslanmis yumurtayi yediremedim cok yavan geldi sanirim
Arasannesi Sidal 1 haşlanmış yumurta sarısı,muz(balkabağı ya da elma gıbı farklı meyve ve sebzelerde olabılır,irmik ya da yulaf ezmesi ve ya tam pirinç unu,pekmez,labne ya da lor peynırı bunları karıstırıp verıyorum genelde yumurtayı
iremceren Sidal haşlanmış yumurta olursa bitirmiyo, omlet gibi olursa bitiriyo ama günü gününü tutmuyo tabi ki 🙈
Sidal asyasare kayısı kıvarmında bir yumurtayı yıyor bazen ikinciyi istıyor ama omlet. Şeklinde yemıyor çünkü rafadan yemeye alıştı
hzlssmoom asyasare pankek, omlet gibi şeyleri nasıl veriyorsunuz 7 aylık olmamıza az kaldı yani kendi ogutebiliyor mu yoksa küçük küçük parçacıklar halinde mi
Duygugecer Ben kahvaltısında tuzsuz etimek kayısı suyu ile yumuşatıp icine bir yumurta sarısı azıcık peynir ve armut pekmezi karıstırıp veriorum
Sidal Arasannesi genelde böyle karıştırarak pek önermıyorlar hepsinin ayrı ayrı verilmesi gerektiğini söylüyorlar 6. Ayda verdim bunları ama pek sevmedi
Arasannesi Sidal ılk basta zaten ayrı ayrı tadım yaptık bızım tadımlarımız bıttı 3 gün kuralı uyguladım tek tek tadlarını almasını sagladım.oyuzden artık karıstırarak verıyorum bu tarıf de bu cocuk aç kıtabından.aynı zamanda acıkınca yer ve bırak kendı yesın bunlardan bakarak hazırlıyorum bebegımın yemeklerını
asyasare hzlssmoom ilk baslarda pankeki direk eline verdim kendi isirip yiyordu canim disi yoktu. damagiyla ezip yiyorlar zaten yumusacik oluyor. 8 aylik olunca elini cimbiz gibi kullanmaya basladi. o zaman kucuk parcalar halinde onune koymaya basladim. mesela mama sandlayesinin tepsisine 2 kucuk parca koyuyorum o alip yiyor sonra bittikce yeniliyorum. suan 9 aylik corba yogurt disinda hicbirseyi ben yedirmiuorum canim. onune koyuyorum koftesinden sebzesine meyvesine. eger sulu bir yemekse ben yediriyorum tabi
Sidal asyasare maşallah ne güzel benim kızım 8 aylık olcak ama hiçbişeyi agzna götürmüyor ben verıyorm o yüzden