Ela-gozlu Arkadaşlar spiral taktırmak için adetin kaçıncı günü gitmek gerekiyor hastaneye. Sanki en güvenli korunma yöntemi gibi duruyor ama. Ne yapacağımı da bilmiyorum
Mirayse Ela-gozlu güvenilir kişilere taktırmanı tavsiye ederm herkes beceremiyor. Eveler takarsa mutlaka kadın doğumcuya git ultrasonla baksın iyi yerleşmişmi diye
Deletedmom7 Kumsaladakgul spiral varken Geri çekilme yapılmıyor mu yoksa içine gidiyor mu o koruyor diye zaten öyle mi düşünmüşler anlamadım
Ela-gozlu Mirayse ya burda devlet hastanesinde takılıyormuş sonra doktor bakıyormuş ultrason ile de korktum ben şimdi
Kumsaladakgul Deletedmom7 spiral+geri cekilme🤣sonuç hamileler. Zaten hani ilk basta hafif bi sıvı geliyor ya eşimizden onunla bile hamile kaliniyirmus