Kızlar merhaba.Bebeğim 41 günlük erkek bebek.Ben tam bir çiğköfte bağımlısıyım ama dışardakilerden değil evde babamın yaptığı etli çiğköftenin bağımlısıyım çocukluğumdan beri enn sevdiğim yemektir.Ama içindeki etten ötürü hamileliğim boyunca içim gitse de yiyemedim.Hep dedim ki doğurayım yiyecem acısını çıkartcam.Ama gelin görün ki öyle olmuyormuş.Bebeğim gazlı bir bebek olduğu için yediğime içtiğime gerçekten dikkat ediyorum.Ama canım nasıl çekiyor anlatamam boğazıma da düşkünümdür.Acaba bir günlüğüne nefsimi köreltsem yesem,öncesinde sütümü sağsam sağdığım sütten versem olur mu ?? Çiğköfte yedikten sonra da sağsam o acı sütü ? 1 güncük sadece 😢 Eğer öyle yaparsam kaç saat boyunca meme vermesem etkisi geçer acının ? O saat boyunca sağdığımdan versem etkilenir mi ??? Ay nolur biri içimi rahatlatsın 😁