demetdemircioglu
Merhabalar, babam ayın 1 inde böbrek nakli olacak inşallah. Annem verecek böbreği de. Şuan 32 günlük anneyim kırkım çıkmadı durumdan mütevellit lahusaligi zor geçiriyorum. Yaşamayan anlamaz, her konuda olduğu gibi..
Sizlere de geçmiş olsun Allah şifa versin. Tabi ki imzaladım.
Rabisss arkadaş 'tedavi işe yaramasaydi nakil olacaktı' demiş. Yanlış anlamayın ama bu cümle bile nakil ameliyatlarını abartıldığını gösterir.
Nakil ameliyatları abartıldıkça insanlar canlı dönor olmaktan çekiniyor. Halbuki organ veren kimse de sağlıklı bir şekilde yaşantısına devam edebiliyor. Ameliyat komplikasyonları zaten Allah'ın izniyle çok düşük.
İnsanlara bu tarz yaklaşımlarda bulunarak durumu anlatılabilinirse daha fazla canlı organ bağışçısı bulunabilir. Özellikle böbrek naklinde canlı vericiden almak ve diyalize girmeden nakil olmak biliyorsunuz ki çok daha iyi. Onun için canlı dönor teşviki olmalı.
Allah herkese şifa versin