Günaydın annele. Bebeğim 10 ayı geçti ama hiç kendi kendine durmak istemiyor. Hep kucagimda olacak yada ben onun yaninda oturacağım. Mama sandalyesinde yada benim yanımda bile kendi kendine oynamıyor durmuyor. Sanki onu kesilyolar öyle ağlıyor. Onu hiç bırakıp kaçmadım da bı yere benden ayrı da kalmadı uzun süre. Neden böyle bilen var mı ve nasıl kendi kendine durur oynar. Hiç bı iş yapamıyorum. Bu durumu yaşayan varsa nasıl yapıyorsunuz?