kupseker benim bebeğim de 2.5 aylık, ilk aydan beri sağ tarafında düzlük var, kimisi bırak kendi düzelir diyor, kimisi müdahele et, sola yatır diyor ama bebeğim hareketli artık durmuyor ve rahat etmiyor, ben de geçenler de düz kafa yastığı aldım, küçük geldi şimdiden, sizinkine hiç olmaz diye düşünüyorum, kaldım ben de öyle bilemedim.