aliannesi 6 aylık oğlum cuma günü sünnet oldu. o gün çok ağladı çok ağrısı vardı gün boyu, şuan biraz daha iyi ama her bez açışımda katılırcasına ağlıyor krem sürerken 😢 krem yakıyor mudur acaba, ne kadar sürüyor bu tecrübeli anneler merak ettim. bir de çok şiş kocaman bi et parçası gibi, normal haline ne zaman geliyor o? dönüşümlü olarak iki ağrı kesici şurup kullanıyorum. ağrısı geçene kadar kullanın dediler ama onu nerden anlayacağım 🤷🏻♀️ yaptıranlar, bilenler neler söylersiniz
Abninannesi aliannesi Bana yakar sürerken ve sürdükten sonra üfleyin dediler 3 bucuk aylık geçmiş Çarşamba günü olduk
Dilek_D aliannesi merhaba, şişlik ne kadar zaman sonra geçti sizin? Benim oğlum 1 ay önce sünnet oldu şişlik hala geçmedi de.
aliannesi Mstfam ben de çok korkuyodum valla yalan yok 🤷🏻♀️ 3 aylıktan beri erteledim keşke ilk doğduğunda yaptırsaydım bi daha oğlum olursa ders oldu bana
aliannesi [bilinmeyen] aa öyle mi? uzun süre tam düzelmiyor demek. dokunmuyorum hiç, üzernden sıkıyorum dediğiniz gibi. teşekkür ederim 🙏🏼
Dali05 Buarada geçmiş olsun.Benim Doktorum krem vermemişti sadece ilk gün için agrı kesici verdi.Her gün baticonla yıkama ve sıcak suda oturttuk.