Merhaba hanımlar, bebeğim 1 hafta önce mecburi sezaryen ile doğdu ancak doğumdan direkt yoğun bakıma alındı ciğerleri ıslak olduğu için. Daha önce bebeği yoğun bakımda tedavi görmüş anneler merak ettiğim konu şu bebeğiniz tedavi sonrası sesinizi yada kokunuzu unutmuş muydu. Yani bağlanma sorunu yaşadınız mı. Yaşadıysanız nasıl üstesinden geldiniz deneyimlerinizi yazmanız benim için çok önemli çok zor bir süreçten geçiyorum.