Bebeğimin kırkı dolmak üzere … geceleri asla uyumuyor bütün gece inleme sesi var . Gazı ve kakasını yapamadığı İçin sanırım . Ama asıl sormak istediğim kendini çok kasıyor . Mesela gazını almak İçin kucağıma aldığımda kafasını geriye atıyor . Yada emzireceğim zaman kucağımda kendini kasıyor . MEmeyi alıyor birkaç dakika sonra kasıp kendini bırakıyor geri ağzına alabilmek için çabalıyor. İkimize de dert oldu bu süreç zaten sütüm az mama da alıyor . Sİzinkilerde böyle kasıyormuydu acaba? Doktora sormuştum yenidoğdu zaman normal demişti ama yine de içime kurt düşüyor .