Sezenkumsal92 17 gnluguz 4 5 gndur geniz akintisi var serum fizyoleji ile burnunu aciorm ama genzi acilmiyor baska onerisi olan varmi
Zeymeray Sezenkumsal92 bir çözüm bulursanız banada söyleyin. 10 günlükken başladı şu an 23 günlüğüz 😔 bi kurtulamadık gitti
Sezenkumsal92 Zeymeray 😐😐nasil gececekse biz de bile oldugunda rahatsiz oluyoruz .yawrular tabiki daha cok rahatsiz olur bide sadece burundan nefes alir onlar