Oykusunannesi Hanımlar günaydın, bebeğiniz korona olduğunda hangi belirtileri gösterdi ve kaç günde geçti?
Sedefbilici Oykusunannesi huysuzluk aşırı uyumaması burnu hırıltılı nefes alış verişi karnı tok altı temz gazı yok ama aglıyor hep şuan hala korana emmeyıde bıraktı
2balbiranne Oykusunannesi yüksek ateş öksürük halsizlik uykuya dalamama burunda hırıltı yaşıyor şuan 3 gece yüksek ateş çektik bi dün gece hastaneye acil götürdüm diye gece iyiydi bugün toparlandı gibi Allah şifa versin cümlemize zor süreç 🤦🏻♀️
minikailemmm Oykusunannesi ateş ve ishal oldu oğlum 5 gün içinde ishali 2 gün içinde atesi gecmişti cok sukur Rabbime kolay atlattı
Oykusunannesi Sedefbilici çok geçmiş olsun benim bebeğimde de ishal ve sürekli yediğini kusma var ve bebeğim sadece mamayla besleniyor 2,5 aylık bebeğiniz kaç aylık?
Sedefbilici Oykusunannesi 40 çıktı bnm kusmuyodu kustu bnmkıde mama yıyor emmedıgı ıcın ne maması kullnıyorsunuz
Oykusunannesi Sedefbilici hipp organik combiotic kullanıyorum gazı olduğu için kusar, süt kesini şeklinde mi kusuyor