Melisasbasi Öyle fazla fazla hic kustugu olmadı ama arada yediklerimiz ağzımıza gelir ya öyle oluyor yada agzinin kenarından akar şekilde oluyor genelde her mamadan sonraki 2 saat oluyo meme almiyor sadece mama gazli ama çok ıkınıyor reflü varmıdır
Rumeysaerim_28 Melisasbasi pozitif düşün çok sık mama verme mama çok geldiği için yani tok olduğu zamanda kusar
Flamingom Melisasbasi fazlasını kusuyor. Mama vermedim meme gittik biz ama doktorum az ama sık emzir derdi. Bizde gaz ve reflü vardı. Besledikten sonra hemen kaldırmazdım birde kucaga aldırmazdım
Hilalll000 Melisasbasi agiz kenarindan oluyor ise sıkıntı yok cnm fazlasini va cıkariyodur. İleri doğgtu fiskirarak kusma reflü belirtisdir