Bebeğim doğduğundan beri neredeyse sürekli molfix kullandım çok da memnundum pişik sızdırma vs hiç olmazdı. Bebeğim en son 8.7kg’dı 4 numara kullanıyorum. Son aldığım paketten mıdır her kakası çişi taşıyor biktim artık günde 5 kez komple soyup giydirmeye. Acaba sorun bende mi yamuk mu takıyorum dedim geçen aldığım Baby Turco deneme paketi 1 kez olsun sızdırmadı. Ama oda çok çabuk şişiyor bi çişte balon. Acaba numara mi büyüdü diyeceğim 5 numara 11kg diyor ne yapmam lazım ya???