asyasare bebeklerin gelişimi inanın çok farklı oluyor. Bunun zamanına bebek karar veriyor. Mesela kızım 11 aylıkken emekledi 16 aylıkken yürüdü, bu tarz şeyleri hep geç yaptı ama 6 buçuk aylıkken anne baba gibi kelimeleri vardı. Mesela sizin bebeğiniz de erken emekleyene bir bebek. Uzmanlar der ki 1 yaş 1 kelime 2 yaş 2 kelime. 19 aylık kontrolünde doktoru sadece kelimesi var mı diye sormuştu. 18 aylıkken 10 kelime yeterli oluyor. Sizin bebeğiniz daha çok küçük. Siz bol bol konuşun kitap okumaya devam edin o açılacaktır