Kızlar bebegim 38 günlük suan mama takviyesi yapıyorum aynı zamanda emziriyorum doktor mamayı verirken biberon kullanma meme reddi olur dedi kasıkla şırıngayla ver dedi hatta emzirme sondası diye birsey var ondan alın dedi aldık ama bu yöntemlerle cok zor oluyor cocuk doymuyor cünkü hep mama dökülüyor eşimde asla biberonla vermiceksin diyor ama o olmadıgı zamanlar biberonla veriyorum cünkü cocuk ac kalıyor ne yapıcam yardım edin